12 aug. 2011

Rolul reclamelor

Reclama este un mod de a promova bunuri servicii sau idei. Scopul acestora este de a face cunoscut produsul si de a stimula potentialii clienti pentru a-l cumpara. Publicitatea foloseste intotdeauna metode de manipulare psihologica mai mult sau mai putin subtile.

Internetul este cel mai invadat cu reclame, iar pe locul doi se situeaza televiziunea. Nu este site pe care sa-l accesezi si sa nu intalnesti macar un banner. Reclama a ajuns sa fie o sursa de castig. Avantajele ar fi de ambele parti, insa tot consumatorul este cel care va fi afectat.

Conform studiilor realizate de catre IAB Romania si Research Corp publicitatea online are cel mai mare impact asupra utilizatorilor. 7/10 dau click pe reclama, 2/10 cumpara produsul din reclama, 6/10 se folosesc de reclame in vederea informarii despre un produs sau un brand, 1/10 considera ca reclamele snt enervante.



Imagini:
(pentru o vizualizare mai buna > click pe imagine)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariul va fi examinat.
ATENTIE: pentru limbajul neadecvat, comentariile vor fi sterse !